most ce biti sirine 30 metara oba smera ce biti sirine 13, 7 metara sto znaci da ce svaki pravac imati dve kolovozne trake plus biciklisticku i pesacku stacu, u tih 30 metara racuna se i prostor u sredini izmedju dva smera gde se nalaze metalne bankine..i da jos pojasnim, projekat nije menjan..znaci isti je projekat mosta kao i pocetni kada je Borovica dobio posao samo sto je tada bio skuplji za nekih 450 miliona i sad ja vas pitam DI SU NASI NOVCI!!!
Kakve je poslove pogubne za grad sklapala bivsa vlast to je neverovatno.Ovaj izvodjac ce po znacajno povoljnijim uslovima da izvede radove i grad ce da ustedi.
Kolovozna i saobraćajna traka nisu isto. Kolovozna traka se sastoji od više saobraćajnih traka u istom smeru. Ovde će biti dve kolovozne trake i svaka će imati po dve saobraćajne trake, dakle ukupno četiri (2 + 2).
Čini mi se da Klisanski most više nije usko grlo, a još će manje biti kada se napravi ovaj novi most.
Kao stanovnik Klise, više bih voleo neki pešačko-biciklistički most, gde nećemo strepeti od automobilskog i teretnog vozila, a ne još jedan most za motorizovan saobraćaj paralelno sa Klisanskim mostom. I proširenje Sentandrejskog puta bi bila čista glupost. Bolje bi bilo zabraniti teretni saobraćaj i urediti prostor oko puta (pešačke i biciklističke staze, kanale, zelenilo,...).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počinje izgradnja mosta na Bulevaru Evrope
Novi Sad
•11.07.2014.
•13:39 > 13:23
Komentari 9
Mileva
slavko
maltus
Nikola
Čini mi se da Klisanski most više nije usko grlo, a još će manje biti kada se napravi ovaj novi most.
Kao stanovnik Klise, više bih voleo neki pešačko-biciklistički most, gde nećemo strepeti od automobilskog i teretnog vozila, a ne još jedan most za motorizovan saobraćaj paralelno sa Klisanskim mostom. I proširenje Sentandrejskog puta bi bila čista glupost. Bolje bi bilo zabraniti teretni saobraćaj i urediti prostor oko puta (pešačke i biciklističke staze, kanale, zelenilo,...).
zoran
2 x 2 metra biciklističke staze = 4 metra
Za dve kolovozne trake ostaje 20 metara?????????
Boris
Darko
Tata
Srafciger
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H